درمان سندرم نفروتیک: در صورتی که نشانی از لازیکس افزایش I شده توسط خودم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان سندرم نفروتیک: در صورتی که نشانی از لازیکس افزایش I شده توسط خودم

اگر لازیکس نمی تواند به اندازه کافی کار باید دوز من را افزایش دهد؟ معمولا، پس از مردم به سندرم نفروتیک، دکتر همیشه لازیکس تجویز برای درمان احتباس مایعات (ادم). اما بعضی اوقات به نظر نمی رسد به اندازه کافی باشد. بنابراین برای این مورد، باید بیماران را با دوز بزرگتر؟

لازیکس (فوروزماید) یک دیورتیک های لوپ (قرص آب) است که از جذب بیش از حد نمک، اجازه می دهد که نمک به جای در ادرار منتقل می شود بدن شما جلوگیری می کند. از آن برای درمان احتباس مایعات (ادم) در افراد مبتلا به نارسایی احتقانی قلب، بیماری کبدی، یا یک اختلال کلیوی مانند سندرم نفروتیک استفاده می شود. این دارو همچنین در درمان فشار خون بالا (فشار خون بالا) استفاده می شود. اما اگر شما قادر به ادرار کردن، شما باید به جلوگیری از آن استفاده کنید. علاوه بر این، شما باید بیشتر از این دارو از آن است توصیه نمی کنند. چرا که بالا می کند از لازیکس ممکن است کاهش شنوایی برگشت ناپذیر شود. اگر نشانی از لازیکس نمی تواند به اندازه کافی کار، شما می توانید از دکتر خود و به او / او ممکن است تنظیم می کند با توجه به لزوم.

در یک کلام، باید مشورت با دکتر خود قبل از استفاده از آن، و ارتباط با دکتر خود در طول درمان، را افزایش نمی دهد و یا کاهش دوز توسط خودتان.

اما به عنوان یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک، اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود، فقط در یک یا دو نوع دارو بستگی دارد کافی نیست، آنها فقط می تواند برخی از علائم این بیماری را کاهش دهد. بهترین راه برای حل مشکل بیماری کلیه است برای پیدا کردن یک درمان موثر.

Theبالا هفت درمان از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیه، از جمله سندرم نفروتیک، آنها می توانند به شما کمک کند برای حل مشکل کلیه از علل آن است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک، بیماری های کلیوی، سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: